Pilot wycieczek

Logowanie | Dodaj profil

  1. Aktualizuję mapę #bartoszbielinski

  2. Autokar Bartka od teraz do 18:30 zwrot kaucji kto nie wezmie w tym czasie otrzyma kaucje w autokarze #st #zawszespoko #oliwkanalape #dejwidnaodcieciu #bartoszbielinski #bulgaria #studenttravel @6807

  3. Prosze o pomoc na ktora niewinna Gosia na bank zasluzyla. A dzis 24:00 krotki #b4 przy plazy kolo wiezy zbiorka i last melo w Malibu #odcinkaparty zapraszamy#st #bartoszbielinski #bulgaria #studenttravel @6791

  4. Jutro wykwaterowanie do 11:00.Dokladny czas odjazdu bedzie wiadomy jutro,czekajcie na info, kto jest chetny pomoc Gosi przy wykwaterowaniu wrzuca hajs do puszki #bartoszbielinski #bulgaria #studenttravel @6790

  5. Wymeldowanie z hotelu 11:00 #bartoszbielinski #bulgaria #studenttravel @6685

  6. Wymeldowanie z hotelu godzina 11:00 #bartoszbielinski #bulgaria #studenttravel @6684

  7. Wymeldowanie z hotelu 11:00 #bartoszbielinski #bulgaria #studenttravel @6683

  8. Katowice wyjazd hotel royal 15:25,Gladiola 15:35. Warszawa wyjazd royal 14:25,gladiola 14:25 prosimy o punktualnosc zbiorka pod recepcjami swoich hoteli #bartoszbielinski #bulgaria #studenttravel @6681

  9. Dzis hotel gladiola bawi sie w papaya disco o 23:30 widzimy sie pod papaya dla 16 osob wstep free plus open bar - do zoo #kadrast #bartoszbielinski #bulgaria #studenttravel @6673

  10. Kto nie pojechal na zwiedzanie ,czas wolny do 14:20 , 14:30 wyjazd #st #bartoszbielinski #albania #studenttravel @6554

  11. Kto chetny na zwiedzanie za 10 min zbiorka przed recepcja!!! #kadrast #bartoszbielinski #albania #studenttravel @6551

  12. Osoby na statek 20:30 zbiorka na recepcji.sniadanie 7:30-9:30,10:00 Wymeldowanie i pakowanie bagazy dla chetnych za 1 euro jutro zwiedzanie ohrid od 10:00 #st #bartoszbielinski #albania #studenttravel @6533

  13. 21.00 zegnamy sie z Vlore na duzym balkonie! Ok 22.30 dolaczy do nas pozostala czesc grupy! #st #nawyjezdziesienieliczy! #bartoszbielinski #albania #studenttravel @6507

  14. Jutro wymeldowanie i pakowanie bagazy o godz. 10.00, o 10.30 widzimy sie w autokarze i wyruszamy do Ohrid!#st #zawszespoko #bartoszbielinski #albania #studenttravel @6503

  15. Wejscie na baklkon od pokoju 401 #st #bartoszbielinski #albania #studenttravel @6490